با سلام
در جهت تطبیق و سبک شدن انجمن تمام مطالب قبلی به قسمت بایگانی منتقل شده
و ازاین به بعد به طور کامل وتمام مطالب شما در موضوعات مشخص خود باقی می ماند.
توجه داشته باشید مطالب خود را با توجه به موضوع و تالار خود قرار دهید.

کد آهنگ

شکلک برای ارسال ها"کلیک کنید"

بازدید از تاپیک : 932
نمایش آدرس تاپیک
http://samen-bosh.ir/Forum/Post/1410
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ

ارسال ها
4
عضویت
1 /3 /1397
همچنان به وسیله
فیلتر شکن تلگرام
در حال استفاده از این اپلیکیشن هستند، و موضوع جالب اینکه به هیچ عنوان به اپلیکیشن های ایرانی اعتماد ندارند
درب اتوماتیک
را می توان درب عادی نامید که توسط سیستمی برقی کاری مکانیکی را حاصل می کند، درب اتوماتیک یا همان
درب کنترلی
مانند دیگر وسایل دنیای مدرن به منظور رفاه، جلوگیری از اتلاف زمان و ایمنی و حفاظت بیشتر وارد بازار مصرف گردید
اولین عامل در انتخاب
آیفون تصویری سیماران
به عنوان برند آیفون تصویری مورد استفاده حدود نیم قرن تلاش این شرکت در تولید تجهیزات الکترونیک می باشد .
آیفون تصویری تابا
برند تابا با آیفون های صوتی خود در دهه اول انقلاب که یک مدل خاص و بدون تغییر و تنوع بود کار خود راشروع نمود و خود را در کشور مطرح نمود و تقریبا در بیشتر منازل مسکونی سیستم صوتی تابا خود نمایی می کرد.
به نظر آن ها دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت و فروش کالا و خدمات بازاریابی دیجیتال بسیار آسان تر و راحت تر از جمع آوری اعانه است. این وظیفه انسانی ماست که مدام به آن ها گوشزد کنیم که جمع آوری اعانه هیچ همخوانی و مناسباتی با آسایش و راحتی ندارد
راه اندازی vsan به گونه ای که storage های متعددی بصورت Local در قالب یک مجموعه مدیریت شده فراهم می شود. این قابلیت بصورت مستقیم در داخلHypervisor قرار گرفته است و به صورت ماژول یا قابلیت جدید نیازی به نصب ندارد.
راه اندازی san مجازی از قابلیت های ویژه ای برخوردار است که در زیر به چند مورد از مهمترین آن ها اشاره می کنیم:

Kernel Embedded یا هسته*ی جاسازی*شده:


به دلیل آنکه Virtual SAN در هسته*ی vSphere ساخته شده است می تواند مسیر داده*ی I/O را بهینه*سازی نماید تا بالاترین میزان عملکرد با کمترین تاثیر بر CPU یا منابع حافظه را داشته باشد.
و یا با اضافه کردن دیسک*هایی به یک Host یا به عبارتی Scale-up نمودن جهت افزایش ظرفیت و عملکرد مورد استفاده، انجام می*شود. ( پیاده سازی Virtual SAN ) فروش کوانتوم
راه اندازی VDI

سیستم های مجازی سازی Desktop در حقیقت متشکل از یک یا چندین سرور قدرتمند هستند
راه اندازی FlexPod - اجزاء اصلی FlexPod سیسکو به شرح زیر می باشد:


در بخش پردازش از سرورهای UCS شرکت سیسکو استفاده شده است.
در FlexPod سیسکو با استفاده از قابلیت Service Profile پیاده سازی flexpod و اعمال تعییرات بر روی سرورها در کوتاهترین زمان ممکن صورت می گیرد.
مدل سایت منفرد برای راه اندازی sip trunk (تلفن 5 رقمی) شامل یک پردازشگر تماس می*باشد که در سایت یک شبکه محلی (LAN) و یا شبکه شهری (MAN) قرار می*گیرد. این مدل برای شبکه*های محلی با توانایی 30000 خط دارای کاربرد می*باشد.
این مدل برای شبکه*هایی با یک سایت اصلی و تعداد زیادی شعب (سایت*های کوچک) که از طریق شبکه WAN به یکدیگر متصل می*باشد و همچنین نیاز به اجرای تمام خصوصیات و عملکردهای پردازش تماس شماره 5 رقمی سیپ ترانک را ندارند، استفاده می*شود.راه اندازی سیپ ترانک مخابرات - این مدل یک خوشه (Cluster) از مدیریت تماس خطوط SIP Trunk خط 5 رقمی را در بین چند سایت که از طریق شبکه WAN به یکدیگر متصل شده*اند را توزیع می*کند.
لایسنس سیسکو
با گسترش و پیشرفت روزافزون فناوری اطلاعات در دنیای امروز و افزایش وابستگی های سازمان ها به فناوری اطلاعات، کانال های ارتباطی کاربران و همچنین انواع دستگاه های کاربری، بیش از پیش دچار تنوع شده اند.
راهکار سیسکو ISE و وایرلس سیسکو با تمرکز بر اعمال سیاست های امنیتی بر روی تجهیزات و کاربران نهایی، توانسته است تا بسیاری از آسیب-پذیری های عمومی امنیتی را تحت پوشش قرار دهد و همچنین سطح امنیت بسترهای ارتباطی که به صورت کلی از سطح امنیت پایین تری برخوردار هستند را (مانند بسترهای Wireless) بهبود بخشد.
این کمپانی در سال 2011 با هدف فروش هارد EMC و ارایه یک محصول مناسب برای محیط های مجازی سازی اقدام به تولید نسل جدیدی به نام VNX کرد که یک محصول Unified می باشد و همزمان قادر است هم سرویس SAN و هم NAS را ارائه نماید. در حقیقت این کمپانی VNX را با ادغام دو محصول پایدار CLARiiON که سرویس SAN را ارائه می کرد و همچنین Celerra NASکه سرویس NAS را ارائه می کرد به وجود آورد.
قابلیت حذف داده*های تکراری با فناوری Deduplication و کاهش فضای ذخیره سازی اشغال شده تا 50% فروش EMX VNX

قیمت EMC VNX
VNX Total Protection: شامل امکانات حفاظتی و نظارتی
Local Protection Suite: حفاظت داده*ها بصورت محلی
Remote Protection Suite: حفاظت از داده*ها با ارسال نسخه آینه*ای بصورت راه دور
Application Protection Suite: خودکار سازی رونوشت برداری از نرم*افزارها و بررسی صحت آنها
VNX Total Efficiency: شامل کلیه امکانات حفاظتی، نظارتی و بهینه سازی کارایی سیستم شامل
FAST Suite: بهینه سازی دسترسی به اطلاعات با استفاده از حافظه SSD
Security and Compliance Suite: جلوگیری از پاک شدن و تغییرات مخرب بر روی اطلاعات
Local Protection Suite: حفاظت داده*ها بصورت محلی
Remote Protection Suite: حفاظت از داده*ها با ارسال نسخه آینه*ای بصورت راه دور
Application Protection Suite: خودکار سازی رونوشت برداری از نرم*افزارها و بررسی صحت آنها
Unisphere Management Suite: مدیریت و مانیتورینگ چندین سیستم VNX
خرید EMC VNX
این سامانه به گونه ای طراحی شده است تا محتوای rich-Media به صورت کاملا امن از طریق Session ویدئو کنفرانس سیسکو های جلسات به هر کدام از شرکت کنندگان منتقل شود و زمانی که ارائه دهنده یک سند را به اشتراک می گذارد
همچنین این نرم افزار با استفاده از ساختار گرافیکی پویا ، امکان مانیتورینگ و برسی صحت عملکرد تجهیزات شامل نقاط انتهایی ، سیسکو prime تهجیزات مرکزی شبکه و همچنیین تجهیزات مستقر در شعب را به مدیران شبکه ارائه می نماید.
با استفاده از مرکزیت بخشیدن قیمت سوئیچ سیسکو به سیستم و دانش شبکه ، CiscoPrime INFRASTRUCTURE یک بستر مدیریتی منحصر به فرد را ارائه می*کند که می*تواند کارهای اضافی و سربار مدیر شبکه را در زمینه*های رفع عیب کاهش دهد و availability را در سطح شبکه بالا ببرد.
می توان هدف اصلی از پیاده سازی NSX را به 3 بخش امنیت، راه اندازی nsxخودکارسازی فعالیت های IT و پیوستگی ارائه برنامه های سازمانی تقسیم نمود.

سئویک فاکتور ندارد که بگوییم با یک کار می*شود سایت رو سئو کرد! خیر اینطور نیست و خیلی فاکتورها باید در یک وب سایت رعایت شود تا آن سایت از لحاظ سئو قوی تر شود. (در ادامه مطالب از این به بعد سعی می*کنیم همه فاکتورهای موجود را بصورت کامل در بخش آموزش سئو برای شما عزیزان قرار بدهیم.)
بگذارید جوره دیگه ای مطرح کنم تا معنی سئو سایت برای شما شفاف تر شود: اگر شما جای موتورهای جستجوگر (مثل گوگل) بودید سعی می*کردید کدام سایت ها را در اولویت نمایش نتایج جستجو قرار دهید؟ احتمالاً جواب های شما بدین صورت است که:
سایت هایی که از لحاظ طراحی سایت کاربرپسند باشد
سایت هایی که محتوای کامل، درست و خاص داشته باشد

سئو آژانس دیجیتال مارکتینگ و … به معرفی محصولات و خدمات همچنین جلب توجه مخاطب می پردازد و از این طریق مشتری خود را جذب می نماید.




برای راه اندازی مرکز تماس (Call Center) مبتنی برIPاز استانداردها و راهکارهایVoIPاستفاده می*شود.
پشتیبانی شبکهشبکه* های محلی از قدیمی* ترین و اولین انواع شبکه* های کامپیوتری هستند. پیشرفت فناوری در حوزه فناوری اطلاعات باعث شده است تا نیازمندی* های امروزی ظرفیت* پذیری در شبکه* های محلی تحت پوشش قرار گیرند.
فناوری *های مجازی* سازی و راه اندازی شبکه به صورت کلی به سه دسته عمده تقسیم* بندی می* شوند که هر کدام از دسته* ها در سطوح و لایه* های مختلف مراکز داده، راه اندازی دیتاسنتر باعث افزایش سطح مجازی* سازی و در نتیجه افزایش اثربخشی، بهینگی، راندمان و بازدهی خواهد شد.
راه اندازی مرکز داده در دنیای امروز صنعت فناوری اطلاعات، همواره یکی از زمینه* هایی است که شرکت* های تولیدکننده فناوری بر روی آن تمرکز دارند، فناوری* ها و تکنولوژی های زیرساختی در مراکز داده نیز یکی از مهم ترین زمینه ها در این راستا می باشند.
داده کاوی وسعت و گوناگونی زمینه*ها و کاربردها، و نیز ابعاد و اندازه*های داده*های امروزین است که شیوه*های ماشینی مربوط به یادگیری، مدل*سازی، و آموزش را طلب می*نماید.
راه اندازی شبکه را به دست متخصصانی که چندین سال در زمینه شبکه و امنیت کار کرده اند و شناخت کافی از آسیب های احتمالی شبکه در آینده دارند می سپارند و بسیار مایل هستند
چارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات پیاده سازی ITIL شامل مجموعه*ای از بهروش*ها برای مدیریت سازمان*های فناوری اطلاعات با هدف ارائه ارزش برتر به کسب و کار مشتریان می*باشد
سامانه هوش تجاری و داشبورد مدیریتی سان، سامانه*ی مدیریتی جامع است که به*منظور تسهیل در گزارش* KPI سازمان*ها مبتنی بر هوش تجاریساخته*شده است.
ماژول دوم، شامل، فرایندها و کارکردهای تعریف شده، دستورالعمل* ها، روال* ها و نحوه انجام فعالیت* ها و عملیات امنیتی توسط کارشناسان راه اندازی soc و متخصصین مرکز SOC است. ماژول سوم، شامل نیروهای انسانی مرکز SOC و ساختار سازمانی و سلسله *مراتب* های موجود به جهت انجام فعالیت* ها و عملیات در مراکز SOC است. پیاده سازی SOC
بهره گیری از قابلیت های دیگری سامانه سیسکو ise مانند Dot1x، قابلیت BYoD، SSL VPN و ... • راه اندازی Posture جهت محدود کردن دسترسی کلاینت ها به شبکه.
توجه کنید که در ابتدای امر سویچ یا روتر شما هیچگونه تنظیمات شبکه ای ندارد و به همین دلیل نمی توانید برای متصل شدن به آن از SSH یا Telnet یا Web یا HTTPS استفاده کنید و به همین دلیل بصورت مستقیم با کابل کنسول به آن متصل می شوید. معمولا پورت کنسول روترها از نوع RJ45 است همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید پورت کنسول با استفاده از یک سوکت RJ45 مشخص شده است کابل سیسکو
امنیت شبکه به طور کلی برای فراهم کردن امکان حفاظت از مرزهای یک سازمان در برابر نفوذگران (مانند هکرها) به کار می*رود. برای تأمین امنیت بر روی یک شبکه، یکی از بحرانی*ترین و خطیرترین مراحل، تأمین امنیت دسترسی و کنترل تجهیزات شبکه است. تجهیزاتی همچون مسیریاب، سوئیچ یا دیوارهای آتش. فکس سرور با این حال، امنیت اطلاعات به صراحت بر روی محافظت از منابع اطلاعاتی در برابر حمله ویروس*ها یا اشتباهات ساده توسط افراد درون سازمان متمرکز شده است و برای این منظور از تکنیک*های جلوگیری از از دست رفتن داده*ها (DLP) بهره می*برد. یکی از این تکنیک*ها، تقسیم*بندی شبکه*های بزرگ توسط مرزهای داخلی است.
بنابراین فروش thin client استفاده از این دستگاه در سازمان*هایی که تعداد زیادی رایانه را به خدمت می*گیرند بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
فروش تین کلاینت علاوه بر آن استفاده از تین کلاینت، موجب کاهش هزینه*های انرژی مصرفی و نگهداری سیستم می*گردد.
فایروال جونیپر همراه با لایسنس Juniper توسط نماینده فروش متصاکو به فروش می رسد. برای خرید جونیپر از نمایندگی و استعلام قیمت Juniper با ما در تماس باشید.
مجازی سازی دسکتاپ (VDI) روشی جدید برای مدیریت محیط کاربران ارائه می‏ دهد. VDI این امکان را برای مدیران شبکه فراهم می‏ آورد تا کامپیوتر کاربران را در زیرساختی مجازی، واقع در مرکز داده میزبانی و مدیریت کنند.
Unified communications در یک جمله به مفهوم مجتمع سازی ، یکپارچه سازی و تلفیق انواع سرویس های ارتباطی از قبیل صوت ، تصویر ، دیتا بر روی پلتفروم سخت افزاری نرم افزاری خاص و بهنیه سازی و integrate نمودن سرویس ها در کنار یکدیگر سیسکو cucm میگویند.
همراه برخی ATA ها یک نرم افزار هست که روی کامپیوتر load می*شود و شما را قادر می*سازد که آن را برای راه اندازی voip با دقت پیکربندی کنید.
راهبند تجهیزاتی می باشد که در مکان های پر تردد که عمدتأ مسیر های ورودی کارخانجات, مجتمع های بزرگ ,عوارضی ها و پارکینگ های عمومی است.
این مشکلات و اطلاعات می تواند در خصوص موضوعات مختلفی از قبیل: گارانتی محصول و خدمات پس از فروش آیفون تصویری ؛ کیفیت تصویر و دید در شب آیفون تصویری؛ قابلیت ها ؛ آپشن ها و کارکرد های آیفون تصویری؛صدای شفاف و رسا که یکی از مهم ترین عوامل در آیفون ها می باشد
سپس در زمانی که واقعا عزم خود را برای خرید آیفون تصویری جزم کردید و در فروشگاه آیفون تصویری تکنما در مقابل فروشنده قرار گرفتید حتما این برگه را به وی نشان داده و سوالات خود را در خصوص آیفون تصویری مورد نظر بپرسید

تمام مانیتورهای صنعتی دارای عملکرد هوشمند کنترل توان مصرفی هستند که این امر موجب صرفه*جویی در هزینه*ها و کاهش تولید کربن در محیط زیست می*شود. تنظیم شدت نور زمینه با سیستم کنترل از پیش تنظیم شده ، می تواند موجب کاهش مصرف انرژی مانیتور صنعتی تا 50% شود. هرچه طول عمر مانیتورهای صنعتی شما بیشتر باشد، در هزینه*های کلی شما صرفه جویی خواهد شد .

سه شنبه 01 خرداد 1397 - 11:25
نقل قول این ارسال در پاسخ



ارسال ها
4
عضویت
1 /3 /1397
پاسخ : 1 آژانس دیحیتال مارکتینگ

کاتر برش بتن يک دستگاه تخصصي براي برش آسفالت خيابان ها و يا پشت بام ها استفاده مي‌شود. اين دستگاه را اگر بخواهيم به طور کلي تجزيه کنيم، مي‌شود گفت که دستگاه کاتر برش بتن از دو بخش هيدروليکي به جهت کنترل ميزان دقيق عمق برش و بخش خنک کننده تشکيل شده است. البته همانطور که بديهي است، اين دستگاه از يک شاسي، موتور و يک تيغه تشکيل شده است.
آيرولاستيک چيست؟
يکي از بهترين راه هاي محافظت از روسازي بتني و جاده هاي بتني و باندهاي فرودگاه ايجاد درز و درزبندي آن توسط مواد ايرولاستيک سرد ريز دو جزئي مي‌باشد که گروه پيمانکاري فشخامي به بهترين نحوه و در سريع ترين زمان ممکن اين خدمات را ارائه مي‌دهد.
در سيستم هاي الکتريکي براي تاسيس سيستم ارتينگ (Earthing System) و يا همان سيستم اتصال به زمين، به خاطر مسائل ساختاري و امنيتي، قسمتي از جسم به سطح زمين متصل مي‌شود. يکي از دلايل مهمي که سيستم ارتينگ راه اندازي مي‌شود، انتقال جريان هاي خطا به زمين است تا خطرات براي انسان کاهش پيدا کند. شايد براي شما هم پيش آمده باشد که به سطح اجسام برقي مثلا درب يخچال دست زده باشيد و جريان برق را حس کنيد
بهترين وکيل تهران و انتخاب يک وکيل خوب و خبره براي تمامي افراد، چه افراد ساکن در تهران و چه افراد ساکن در شهرستان يکي از مهمترين مسائل براي حل مشکلات و موضوعات حقوقي مي‌باشد.
بهترين وکيل طلاق يکي از مواردي است که بسيار براي زوجين دچار مشکل مهم است. زن و شوهر هاي بسياري با يکديگر مشکلاتي دارند و امکان ادامه زندگي با يکديگر را ندارند.
دانلود آهنگ جديد و دانلود آلبوم هاي موسيقي و اهنگ هاي جديد خواننده هاي ايراني با بهترين کيفيت در سايت ته موزيک قرار ميگيرد همچنين انواع سريال هاي ايراني و فيلم هاي سينمايي ايراني براي دانلود قانوني برروي سايت قرار خواهد گرفت. سريال پرطرفدار پاورچين همچنين دانلود سريال قهوه تلخ و همچنين فصل هاي مختلف سريال پايتخت را ميتوانيد به عنوان مثال دانلود سريال پايتخت 4 را با لينک مستقيم و کيفيت عالي و حجم کم دانلود و مشاهده کنيد.
يکي از مهمترين مصالح و مواد مصرفي در ساختمان و معماري، کاربرد شيشه در ساخت نرده ها و نرده شيشه اي مي‌باشد
به طور کلي در دسته بندي ماشين آلات آلومينيوم توجه به نوع کاربرد آن دستگاه بسيار حائز اهميت است.
پس در نتيجه خريد WAF مي‌تواند به امنيت وب سايت و برنامه هاي کاربردي شما کمک شاياني کند.
از ويژگي هاي خريد وي پي ان از شرکت بنز وي پي ان، سرعت بالا، اتصال دائم و امنيت بالا را ميتوان نام برد.
خريد لوستر يکي از دغدغه هاي همه کساني است که قصد دارند جديد ترين مدل هاي لوستر را داشته باشند، و حتي امروزه خريد لوستر و خريد آباژور به صورت اينترنتي نيز بسيار مرسوم و رايج شده است، از مزايا و فوايد خريد اينترنتي لوستر کودک مي‌توان به مواردي از قبيل مشاهده ي انواع مدل ها و طرح هاي لوستر فانتزي و آباژور تنها با چند کليک ساده، راحتي انتخاب بين مدل هاي مختلف با مقايسه آنها، و ارسال و تحويل محصول به راحتي درب منزل بدون کوچکترين زحمتي.
طراحي و اجراي دکوراسيون داخلي منزل يکي از تخصص هايي است که در سال هاي اخير بسيار مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته است.
کابينت آشپزخانه يکي از ملزومات و اصلي ترين اجزايي است که مي‌تواند به زيباسازي آشپزخانه شما بپردازد.
استفاده از پارکت لمينت براي سطح کف ساختمان هاي مسکوني، اداري و تجاري بسيار مناسب است.
سقف کاذب کناف، سقف کاذب پي وي سي PVC، ديوار کناف و انواع مختلف ديگري از اين قبيل، همه از مواردي هستند
روف گاردن يا بام سبز يکي از سيستم هاي قابل پياده سازي در پشت بام هاست. همه ما با تراس ها آشنايي داريم
کمد ديواري براي همين منظور به وجود آمد. با استفاده از کمد هاي ديواري موجود، قادر هستيد
شيشه تزييني رايج ترين نوع شيشه در تزئينات داخلي است. آينه و شيشه تزئيني از زمان هاي قديم براي تزئين داخل ساختمان مورد استفاده قرار مي‌گرفتند
جک درب پارکينگ را مي توان درب عادي ناميد که توسط سيستمي برقي کاري مکانيکي را حاصل مي کند، درب اتوماتيک يا همان درب کنترلي مانند ديگر وسايل دنياي مدرن به منظور رفاه، جلوگيري از اتلاف زمان و ايمني و حفاظت بيشتر وارد بازار مصرف گرديد. براي درب اتوماتيک مي توان کاربرد هاي زيادي را برشمارد که بستگي به نوع آن در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد. اگر بخواهيم مخترع جک هاي درب اتوماتيک امروزه را بشناسيم بايد به اويدنس هاي موجود مراجعه کنيم در اين منابع نمي توانيم شخص خاصي را مخترع اصلي درب اتوماتيک بدانيم اما ايده اصلي کار توسط لو هويت و دي هورتون (Lew Hewitt and Dee Horton) در سال 1954 شکل گرفت. به مرور شرکت هاي مختلف اروپايي از ايده اين دو نفر براي توسعه درب هاي اتوماتيک و قفل برقي خود بهره گرفتند و روز به روز به تکنولوژي ساخت جک هاي درب خود افزودن ، حال بعد از گذشت 60 سال از اولين تجربه هاي درب اتوماتيک برند هاي مختلفي پا به عرصه رقابت گذاشتند اگر در سايت دکا شاپ نيز ديده باشيد بيش از 20 برند از اين سيستم هاي درب اتوماتيک در فروشگاه آنلاين ما براي مقايسه و خريد موجود است.

در بخش قيمت جک درب پارکينگ ايراني مي تواند جک درب پارکينگ سيماران، جک درب پارکينگ تابا، درب اتوماتيک زير سطحي، درب اتوماتيک رول آپ و ريموت درب پارکينگ نامبرد. فروشگاه تک درب در مقاله هاي خود تلاش مي کند تا توضيحات جامعي از نحوه عملکرد اين درب ها ارائه دهد.


سيستم درب اتوماتيک شيشه اي نيز از موتور، بازوهاي درب اتوماتيک، قفل برقي و فلاشر تشکيل شده است.
شنبه 24 شهریور 1397 - 11:56
نقل قول این ارسال در پاسخ



ارسال ها
4
عضویت
1 /3 /1397
پاسخ : 2 آژانس دیحیتال مارکتینگ
شادمهر عقیلی٬ محمد اصفهانی و خشایار اعتمادی نخستین کسانی بودند که رسما اجازه فعالیت پیدا کردند. برخی از آثار این افراد در تلویزیون نیز پخش شد که این کار سهم به سزایی در معرفی و موفقیت آنان داشت. در این میان روایات دیگری نیز وجود دارد.عده ای معتقدند پیش از خشایار اعتمادی و شادمهر عقیلی، خوانندگانی بوده اند که موفق به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده و آلبوم های خود را روانه بازار کرده اند.
حالا مدتهاست که بر سر اولین و اخرین خواننده در حوزه موسیقی پاپ، اختلاف نظر است.بعضی ها به اولین بودن خود معتقدند و بعضی دیگر آن را رد می کنند و برعکس.
در یکی از تبلیغات آلبوم جدید خشایار اعتمادی که توسط موسسه فرهنگی هنری نهاله رودکی منتشر شده بود از خشایار به عنوان بنیانگذار موسیقی پاپ یاد شده و در تیتر آن آمده بود:بازگشت بنیانگذار موسیقی پاپ به جامعه هنری!این امر موجب گله برخی از خواننده ها واقع شد و به اتنقاد از اعتمادی اقدام کردند.چرا که در خبری که از سوی همین موسسه در سایت ها و روزنامه ها منتشر شده بود آمده بود که خشایار اعتمادی بواسطه حضورش در موسیقی پاپ و رواج این سبک عنوان بنیانگذار موسیقی پاپ را دارد.
مهرداد شهسوارزاده که به عنوان یک خواننده کلاسیک در این حوزه مشغول فعالیت است، از خوانندگانی است که به این موضوع، انتقاد کردو گفت: موسیقی پاپ، موسیقی ای نیست که بعداز انقلاب وارد ایران شده باشد، بلکه از سالهای پیش از انقلاب شاهد آن در جامعه بوده ایم.خشایار اعتمادی بنیانگذار موسیقی پاپ نیست و این موسیقی از سالهای پیش از انقلاب نیز در ایران رواج داشته است.
این در حالی است که خشایار اعتمادی در جوابیه ای به منتقدان خود گفته بود:عنوان بنیانگذار و لقب‌هایی با این مصداق برای من و دیگر هنرمندانی که به تاثیر‌گذار بودن معتقد هستند در اولویت قرار ندارد.من اصراری به اولین بودن و بنیانگذار بودن خود ندارم، چه اگر اینگونه باشد، خودم را زیر سوال برده ام. البته شما میتوانید جدیدترین کارهای موسیقی ایران را از دانلود آهنگ جدید دنبال کنید. بریم ادامه بحث: وی در همین خصوص به فرهنگخانه گفته بود:ضمن احترام به تمام مشوقان و منتقدان و احترام ویژه به نظر مردم، که هر عنوان یا لقبی را به هنرمندان عطا می‌کنند،عرض کنم که به شخصه اعتقاد و نیازی به این القاب و عناوین ندارم چرا که فکر می‌کنم افتخارات بزرگتری در شناسنامه کاری‌ام با عنایت مردم ثبت شده است.
در این راستا سید علیرضا میرعلی نقی،تاریخ نوس موسیقی ایران در این باره به فرهنگخانه می گوید:بعداز جریان انقلاب اسلامی،پیش از این ماجراها، عده ای از خوانندگان به صورت آزمایشی خواندندکه اتفاقا خوانندگان خوشنامی هم بودند.آن زمان قحطی کار بود.خوانندگانی مثل مازیار با"گل گندم" دوباره به عرصه آمد و خیلی هم با فروش قابل توجهی روبرو شد.
وی ادامه داد: البته یکی دو آلبوم هم با صدای فرهاد به بازار آمد،همین طور از تورج زاهدی، حسن همایونفال واین صرفا به این دلیل بود که می خواستند ببینند کدام یک از آنها می توانند در این زمینه چهره شوند.چون مسوولان می خواستند با استفاده از چهره های قبل از انقلاب یک سری خواننده به جامعه موسیقی معرفی کنند.از این میان می توان به مرحوم مازیار، فرهاد،فریدون فروغی ، کورش یغمایی و... نام برد.البته به خواننده ای مثل مرحوم فریدون فروغی مجوز انتشار کاست ندادند،بلکه فقط مجوز برگزاری کنسرت دادند. اما خارج از این بحث ها پیشنهاد میکنم آهنگ ring my bells انریکه رو گوش بدید که کلاً نیازی به تعریف نداره یا مثلاً یه رپ خفن ایرانی که آهنگ زدبازی تابستون کوتاهه هست و حتماً گوش بدید حال و هواتون عوض بشه




گوشی موبایل یکی از اجزای جدانشدنی زندگی امروزی اکثر ماست. شاید روزی تصور نمی شد که ابزاری به این کوچکی بتواند کنترل بخش اعظم زندگی روزانه مان را در دست بگیرد و بدون آن بسیاری از کارهای به ظاهر ساده، ناتمام بمانند.
اهمیت استفاده از این ابزار هوشمند بر کسی پوشیده نیست، اما موضوع مهم، دقت در انتخاب و اطمینان در خرید گوشی موبایل است. تقاضای خرید موبایل، خرید لوازم جانبی موبایل و انواع و اقسام گجت های هوشمند، روز به روز بیشتر می شود. اما در این بین اعتماد کردن به یک مرجع معتبر برای خرید گوشی کار چندان ساده ای نیست.
عوامل زیادی برای خرید گوشی باید در نظر گرفته شوند، از جمله قیمت خرید موبایل، مشخصات گوشی موبایل، بررسی انواع گوشی های موجود در بازار و مقایسه قابلیت های هر یک از آنها و در کل بتوانیم با مبلغ مورد نظر خود بهترین گوشی موبایل را انتخاب کنیم.
کالاوما تلاش می کند تا همه نیازهای خریداران موبایل را از مرحله تحقیق تا خریداری و خدمات پس از فروش تامین کند و در این راستا به اصول مشتری مداری و ارائه خدمات با کیفیت و رعایت حقوق مصرف کنندگان وفادار باشد.


گیج فشار چیست و چگونه عمل می‌کند؟

گیج فشار یا پرشر گیج یک دستگاه خاص برای اندازه‌گیری فشار است که امکان استفاده از آن در سیستم‌های لوله‌کشی یا در یک مخزن وجود دارد و تغییرات فشار در شرایط مختلف را دنبال می‌کند. در حقیقت این ابزار به‌مانند یک فشارسنج عمل می‌کند که تغییرات فشار در محیط را به‌صورت حرکت عقربه در صفحه‌ نمایش یا داده‌های دیجیتال در یک نمایشگر به اپراتور نشان می‌دهد و در انواع مختلفی مانند گیج فشار روغنی و گیج فشار معمولی و یا گیج فشار تمام استیل وجود دارد.

ساده‌ترین و قدیمی‌ترین شیوه‌های اندازه‌گیری فشار، استفاده از لوله بوردون بوده که در حال حاضر به‌عنوان اصلی‌ترین مبنای طراحی فشارسنج‌ها به کار گرفته می‌شود. در این دستگاه از یک لوله منعطف استفاده‌ شده که عبور یک سیال از آن باعث تغییر وضعیت لوله و درنتیجه حرکت عقربه دستگاه می‌شود. عقربه در انتهای لوله قرار دارد و زمانی که سیال با فشار بالا وارد لوله منعطف می‌شود، لوله خمیده تمایل دارد که به‌صورت راست تغییر وضعیت دهد که این تغییر وضعیت منجر به حرکت عقربه و نشان دادن فشار می‌شود.

البته امروزه سیستم‌های متفاوتی برای اندازه‌گیری فشار تعریف‌ شده که در گیج فشار هم از آن‌ها استفاده می‌شود؛ مانند ترانسمیتر فشار بنابراین طبیعی است که با مدل‌های مختلفی از این دستگاه‌ها مواجه باشیم که هرکدام از آن‌ها شیوه خاص خود را دارد؛ اما درنهایت این حقیقت وجود دارد که نتیجه همه آن‌ها یکسان بوده و نتایج گزارش‌ شده برای فشار و تغییرات بسیار جزئی و اندکی دارد.
در فروشگاه تجهیزات کنترل فرکو انواع مانومتر ها را از برند های مختلف و در مدل های متنوع، برای هر نوع سیستم با هر نوع سیالی را، برای خرید موجود داریم، که میتوانید در زیر محصولات ما را مشاهده کنید و در صورت نیاز به مشاوره و یا استعلام قیمت با ما در تماس باشید.




این روزها مدل‌های مختلف ظروف یکبار مصرف کوچک و بزرگ در بازار پیدا می‌شوند که عمدتا در دسته‌بندی‌های زیر قرار می‌گیرند:
ظروف یکبار مصرف پلی استایرن: تقریبا اولین نوع این ظروف، ظروف یکبار مصرف فومی یا پلی استایرن بودند که همین ظروف یکبار مصرف پلاستیکی موجود در بازار هستند. این نوع ظروف به هیچ وجه برای سلامتی خوب نیستند و با سرد و گرم شدن، نوعی مواد سمی را وارد خوراکی داخل ظرف می‌کنند که سرطان‌زاست.
ظروف یکبار مصرف کاغذی: متاسفانه یکی از اشتباهاتی که انجام می‌شود، اشتباه گرفتن ظروف یکبار مصرف کاغذی با نوع گیاهی است. ظروف یکبار مصرف کاغذی به هیچ وجه سالم نیستند و در قسمت داخلی‌شان نوعی پلیمر دارند که می‌تواند وارد مواد خوراکی داخل ظرف شده و به سلامت افراد آسیب برساند.
ظروف یکبار مصرف الیاف طبیعی: این نوع ظروف تحت عنوان ظروف یکبار مصرف نشاسته ای یا ظروف یکبار مصرف سلولزی نیز ظروف یکبار مصرف کترینگ شناخته می‌شود. این ظروف امن‌ترین و بهترین ظروف یکبار مصرف هستند که از مواد گیاهی تهیه شده‌اند و به سلامت آسیبی نمی‌رسانند. جالب است بدانید این ظروف برای طبیعت و زندگی نسل‌های آینده هم مناسب هستند چون قابلیت تجزیه شدن و برگشتن به چرخه طبیعت را دارند.
ظروف یکبار مصرف آلومینیومی: آلومینیوم یکی از عناصر طبیعی موجود در زمین است؛ اما این ماده برای سلامت ما خوب نیست. مصرف مقدار هر چند اندکی از آلومینیوم که می‌تواند از طریق ظروف یکبار مصرف اتفاق بیفتد، باعث مسمومیت و بروز مشکلات بعدی می‌شود.
چهارشنبه 18 تیر 1399 - 15:49
نقل قول این ارسال در پاسخ



ارسال ها
4
عضویت
1 /3 /1397
پاسخ : 3 آژانس دیحیتال مارکتینگ
امروزه ماشین لباسشویی یکی از مهمترین لوازم در هر خانه ای به حساب می آید به نحوی که زندگی بدون این وسیله کاربردی بسیار سخت و مشکل میباشد و البته به سبب قیمت نسبتا بالای آن، پس از خراب شدن باید به فکر تعمیر ماشین لباسشویی بود نه تعویض آن. اما یکی از موارد مهم پس از خرابی لباسشویی این است که به چه تعمیر ماشین لباسشویی میشود اعتماد کرد که پس از فرستادن تعمیرکار لباسشویی و درست کردن آن، چند ماه دیگر دوباره از همان قسمت دچار مشکل نشویم. تعمیرگاه مجاز ظرفشویی بوش تاپ تعمیر با 25 سال سابقه و متخصصین مجرب و حرفه با ضمانت بهترین خدمات این نگرانی را بر طرف کرده است.
تعمیرگاه مجاز ظرفشویی
چه چیزی باعث شده است که نیاز به یک تعمیر ماشین ظرفشویی بوش انقدر حس شود؟ چرا تعمیرکار متخصص برای تعمیر ظرفشویی به سختی پیدا میشود. خرابی ماشین ظرفشویی به کابوسی برای خانمها تبدیل شده است، جایی که فکره شستن ظرف ها آن هم با دست باعث میشود پس از خراب شدن ظرفشویی بلافاصله دنبال یک تعمیرگاه مجاز برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود باشند. اینجاست که باید تلفن را برداشته و با تعمیرگاه تاپ تعمیر تماس بگیرید.
تعمیرگاه مجاز مایکروفر
مایکروفر یکی از لوازم خانگیست که امروزه جای خود را در بین خانواده های ایرانی باز کرده است و به یکی از وسایل بسیار کاربردی و لازم در هر آشپزخانه ای تبدیل شده است. تعمیر مایکروفر نیز به دلیل استقبال از این وسیله، کم کم به یکی از دغدغه های دارندگان این وسیله تبدیل گشت به حدی که مارا بر این داشت که تعمیر تخصصی مایکروویو را در دستور کار قرار دهیم تا شما عزیزان برای یافتن یک تعمیرگاه مجاز دچار مشکل نشوید و بتوانید با تاپ تعمیر در تماس باشید و کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.
از نظر عملکرد تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس به مصرف کنندگان خود طیف وسیعی از انتخاب را ارائه میدهد که شامل مایکروویو ساده یعنی پخت و گرم کردن مواد غذایی فقط با استفاده از امواج مایکروویو.
مایکروفر یعنی اضافه شدن فر برقی برای پختن کیک و پیتزا
قابلیت کانوکشن یعنی اضافه شدن یک فن پر سرعت به مایکروفر برای پخت ترکیبی غذاها.
البته بیشتر مدلهای سامسونگ بسته به نوع آنها دارای منوی پخت و یخزدایی و همچنین پخت ترکیبی هستند که با مراجعه به دفترچه راهنمای محصول به خوبی میتوان از منوها استفاده کرد.
چهارشنبه 18 تیر 1399 - 15:50
نقل قول این ارسال در پاسخ



ارسال ها
52
عضویت
29 /10 /1399
پاسخ : 4 آژانس دیحیتال مارکتینگ
مجموعه آی لیلیوم
فعالیت خود در صنعت گل فروشی آنلاین در سال 1396 با الهام از سبک سنتی اصیل و سلیقه ایرانی و با ترکیب
آن با مکتب گل آرایی مدرن جهان آغاز نمود و قصد دارد الگوی جدیدی در این صنعت
ایجاد نماید. البته ارائه محصولات با حداکثر زیبایی، طراوت، طراحی خاص و منحصر به
فرد، بی نظیر بودن و کیفیت آن از آغاز تاکنون جزء چالش های همیشگی آی لیلیوم بوده
و هست و در راستای حفظ حقوق مصرف کننده تا پایان خواهد بود.


گلفروشی آنلاین آی لیلیوم تمایل به عرضه شادی و زیبایی دارد که با تولید محصولات
خاص و هیجان انگیز سعی در انجام آن و شراکت در تمام لحظات مشتریان خود دارد.





فروش گل و گیاه آنلاین

بازار
گل و گیاه آنلاین


فروش گل آنلاین ارزان

فروش
گل آنلاین مجهز


فروشگاه
گل آنلاین


گلفروشی
آنلاین


گل
فروشی آنلاین



بازار های
معروف گل در گل فروشی آنلاین



گل های خاردار گل فروشی آنلاین





گل فروشی آنلاین ارزان

فروش
گل آنلاین


خرید
گل اینترنتی


خرید
اینترنتی گل


بازار
آنلاین گل


فروش
گل


گل
اینترنتی


گل
آنلاین


آی
لیلیوم









جمعه 17 بهمن 1399 - 22:31
نقل قول این ارسال در پاسخ



ارسال ها
52
عضویت
29 /10 /1399
پاسخ : 5 آژانس دیحیتال مارکتینگ
موسسه باربری
پاسداران
آرازبار به دلیل دارا
بودن 78 تیم حمل بار که شامل افرادی با تجربه و آموزش دیده است در محدوده های ،
همچون شمال تهران با نام باربری شمال تهران ، محدوده غرب تهران با نام و نشان
باربری غرب تهران ، خدمات اسباب کشی را به آن دسته از مشتریان که در محدوده های
ساکن هستند ارائه می دهد. از شعبه ها می توان به باربری شرق تهران نیز اشاره کرد


باربری پاسداران جابه جایی اثاثیه و حمل بار را
به مناطق داخل شهری محدود نکرده است بلکه خدمات باربری را برای شهرستان های اطراف
و مناطق برون شهری نیز ارائه می دهد.
شنبه 18 بهمن 1399 - 20:52
نقل قول این ارسال در پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


:: خرید آنلاین شارژ موبایل ::